Wyszukiwarkę wspiera platforma

Optiba - sprzedaż części zamiennych

Nasze kompetencje

Trudno dostępne części w zasięgu Twojej firmy

Jesteśmy przedsiębiorstwem handlowo-usługowym, które specjalizuje się w dostawach trudno dostępnych części zamiennych dla przemysłu, a także w kompleksowej obsłudze naszych Klientów w zakresie dostaw części zamiennych dla utrzymania ruchu i nie tylko.

Wiemy, czego potrzebują firmy produkcyjne i rozumiemy specyfikację handlu częściami zamiennymi.

Zapytaj Aserto

Kategorie produktów w ofercie

Wieloletnia współpraca z krajowymi oraz zagranicznymi dostawcami zapewniła nam niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dzięki któremu oferujemy najwyższej jakości produkty w konkurencyjnych cenach.

Jednocześnie gwarantujemy szybkość składania ofert oraz możliwość negocjacji cen. Sprowadzamy i dostarczamy produkty z branży hutniczej, budowlanej, informatycznej i wielu innych.

Internetowa platforma sprzedaży części zamiennych do maszyn i materiałów okołoprodukcyjnych

W ramach projektu Optiba dajemy Państwu możliwość kupna części fabrycznie nowych i z nadwyżek magazynowych w preferencyjnych cenach. To Państwo decydują jakiego pochodzenia chcą kupić towar i co jest dla Państwa kluczowe w danej sytuacji.

Dzięki szerokiej gamie dostawców Optiba daje możliwość kupna nietypowych towarów z krótkim czasem dostawy, co nierzadko jest priorytetem w sytuacjach awaryjnych.

Zachęcamy również do współpracy firmy posiadającej nadwyżki magazynowe części zamiennych. Nasz zespół pomoże w ich dalszej odsprzedaży.

  • Dostarczamy części fabrycznie nowe, a także te wycofane z produkcji
  • Realizujemy dostawy tego samego dnia pod awarię
  • Optymalizujemy nadwyżki magazynowe oraz skupujemy części do maszyn
  • Świadczymy usługi integratora dla przemysłu
  • Gwarantujemy pomoc techniczną i szybką ofertyzację
Platforma sprzedaży części zamiennych Platforma sprzedaży części zamiennych Platforma sprzedaży części zamiennych
Jak utworzyć konto na Optiba?
Konta na Optiba tworzy się w procesie rejestracji:

1. wypełniasz formularz,
2. potwierdzasz swój adres mail,
3. zakładamy konto dla Ciebie.

Całość trwa od kilku minut do maksymalnie kilkunastu godzin. Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowej pomocy - napisz do nas a chętnie pomożemy: info@optiba.com
Jakie są dostępne metody płatności?
Standardowa metoda płatności to przelew według faktury pro-forma, po opłaceniu której następuje realizacja zamówienia. Można też zamawiać produkty z płatnością za pobraniem. W szczególnych przypadkach możliwe jest uzyskanie płatności z odroczonym terminem zapłaty już przy pierwszym zamówieniu.
Jaki jest termin dostawy?
Termin dostawcy produktów z naszego magazynu to 1 do 2 dni roboczych. W przypadku zamówień na towary, których nie mamy na magazynie, termin ten ustalany jest indywidualnie.
Czy mogę zapytać o produkt spoza katalogu?
Tak, jak najbardziej. W tym celu zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego. Prosimy o podanie w wiadomości jak najwięcej informacji o produkcie, takich jak symbole i numery katalogowe. Prosimy też o wskazanie ilości jakie Państwa interesują.
Jak działa system zapytań ofertowych?
Na platformie Optiba funkcjonuje system ofertyzacji by każdorazowo trafiała do Ciebie najkorzystniejsza oferta jaką jesteśmy w stanie przygotować. Na czym on polega?

1. Wybierasz interesujące Cię produkty.
2. Poprzez wybranie "Zapytaj o cenę" przy produkcie albo listę zapytać wysyłasz zapytanie.
3. W niedługim czasie specjalista Optiba przesyła mailem odpowiedź na zapytanie ofertowe w formie finalnej oferty.
4. Akceptacja odpowiedzi na zapytanie ofertowe jest tożsama ze złożeniem zamówienia.

W międzyczasie możesz kontaktować się telefonicznie lub mailowo ze naszymi specjalistami.
www.optiba.com

Nasi partnerzy

Współpracujemy z dostawcami na całym świecie, zarówno na rynku europejskim jak i w Stanach Zjednoczonych oraz Chinach.