PunchOut/OCI to zaawansowane rozwiązanie integracji pomiędzy systemami ERP Aserto i naszych Klientów. Jak to działa?
Standard OCI (Open Catalog Interface) przesyła informacje o spersonalizowanym katalogu Aserto bezpośrednio do systemu e-zakupowego Klienta.
Klient po zalogowaniu się do swojego systemu e-zakupowego widzi swoje dedykowane ceny i dostępność towarów od Aserto, co ułatwia przeszukiwanie i wybór towarów.
Po wybraniu towarów zostaje przekierowany (PunchOut) na platformę sprzedażową Aserto, gdzie dokonuje zakupu towarów.
Informacja o zakupie zostaje przekazana do systemu e-zakupowego Klienta, gdzie zostaje utworzone zlecenie zakupu, a następnie jego akceptacja.
Informacja o akceptacji zlecenia zostaje automatycznie przekazana do Aserto, które w tym momencie przyjmuje je do realizacji.
Wartość dodana dla Klienta:
spełnienie wymogów integracyjnych systemów SAP/Ariba i innych,
skrócenie czasu składania zamówień,
eliminacja błędów przy ręcznym wprowadzaniu danych,
opymalizacja procesów zakupowych.
Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami!